Thursday, July 29, 2010

Ruffless. Fodrok

                                          


                                                 Ruffles!




Don't say I didn't warn you! Daring with a lots of sex appeal, revealing and definitely not a low key dress.  And now take a quiet moment and notice the color and the softness of the  fabric. Both are just very sensible and gives a  romantic vibe to the dress!


                                    Chamonixbride.com





                                             Fodrok!


Ne mondjatok, hogy nem szoltam elore. Meresz, nagyon szexi, igazi bemutato galeriaban van ebben a ruhaban a holgy  . Feltetlen nem lehet ramondani hogy szereny es egyszeru. De most doljetek hatra es figyeljetek meg ezt a szint es a puha anyagot. Nagyon finom mind a ketto es ez egy kis romantikus erzest is nyujt a ruhanak.




Ne feledkezzetek meg a      jatekrol,         holnap ejfelkor fejezodik be. Nezzetek meg      itt     megegyszer mielott lejar az ido!




4 comments:

sesame said...

Még indulás előtt gyorsan benéztem hozzád,és nem bántam meg! Ez a ruha is gyönyörű! :) Nekem is van egy ilyen színű, egyesek szerint olyan vagyok benne, mint Aphrodité! :)Ebben is istennőként néznék ki,de csak a ruha miatt ;)

Cila Zzy said...

Te csakis és kizárólag ,meseszépeket készítesz?
Most már mutass egy olyat, amit elrontottál! Ami csúnyán van felhajtva, vagy elszabtad, vagy mittudomén...

Kathy said...

Sesame!
Na Te kis Istenno! Jo szorakozast es jo pihenest megegyszer! :))

Cecilia!
Kh - kh - kh, hogy is mondjam???
Mi az hogy valamit elrontani? :))

Aledi said...

Ez gyönyörű! Szerintem ebben valóban mindenki úgy nézne ki, mint Aphrodité :) Nagyon szép a színe, ez a szín nekem is jóláll, a fodrok meg szépen nyújtanák az alakom... Á, nem is lenne hova felvennem.