Monday, July 12, 2010

Alteration. Alakitas.

                           


                               Alteration!         Alakitas!



I have another big job to show you. It's started out as a beautiful long dress .


Van meg egy ujabb nagy munka amit szeretnek nektek megmutatni. Ilyen hosszu gyonyoru piros ruha volt a kezdetkor.

                               Chamonixbride.com



A little wile later, I had to take it a part, and add some fabric to it, since the dress was to small in the bust, and at the waist.


De egy kicsit szet kellett szednem, mert a mellbosege kicsi volt es a dereka , tenni kellett hozza egy kis anyagot.



Here are the extra pieces that  I am going to add under the arms
.

Itt vannak a kesz darabok amik mar csak arra varnak, hogy be legyenek varrva a honalj ala.



                          You can hardly see where they are!


                     Szinte alig fog latszani hova lettek bevarrva.



                         Here is the finished work from close up.


                              Itt van kozelrol is a kesz munka.



After all this, I cut the dress short, and made a bubble hemline.


Ezek utan elvagtam a ruhat rovidre, es  az aljat atalakitottam egy hagyma szoknyara.



Here are the   pictures of the finished dress with its new style. Absolutely adorable and classy at the same time.














     Itt vannak a kepek a  kis ruharol, vegul is ilyen lett az uj fazonja.. Aranyos es klasszikus is egyben.


11 comments:

sesame said...

Nem semmi, ahogy átalakítottad ezt a ruhát! Nem is tudtam, hogy lehet bővíteni is őket, és nem is látszik hogy hozzátoldottál, nagyon ügyesen oldottad meg! :)
Szerinted egy itthoni akármilyen varrónő át tud alakítani méretre egy túl bő ruhát? Vagy ahhoz nagyon profinak kell lenni? Ugyanis egyszer vettem egy gyönyörű turis ruhát, és olyan szép volt, jó árral,hogy nem érdekelt hogy nagy rám, abban a reményben, hogy majd megvarrja egy varrónő..Egyenlőre kb egy éve szekrénylakó.

Kathy said...

Sesame!

Szerintem igen, de nem akarmilyen. :))) Kell hozza egy kis rutin. En ismerek otthon valakit aki biztos meg tudna csinalni. De ha elkuldod a ruhat es pontos meretet, megcsinalom Neked. :))

Katuska said...

De klassz lett!!!!
Imádom az ilyen melót!!!!!
Sesame!Természetesen az elég gyakorlott és precíz varrónő csuklóból megcsinál egy ilyen alakítást,de bővíteni csak akkor tud ekkorát,ha van ugyan ilyen anyag,vagy úgy mint ennél van miből kipótolni.
Gondolom Kata is így tudta megcsinálni,meg azért mert van benne elég gyakorlata és precízitása hozzá.
Tehát,ha elviszed valakihez,nézd meg a munkáit.
Most csúnya dolgot írok:
én elmentem a helyi varrónőkhöz és mindegyikkel készíttetem egy-egy nadrágot-mondván még nincs itt a gépem,nem is mondtam valótlant.Nem szeretnék senkit minősíteni,de egyik nadrágot sem vettem fel egyetlen egyszer sem.Vagy én teszem magasra a mércét,vagy.....Ezek után vígan kezdtem hírdetni azt hogy minőségi ruhákat készítek.
Kata hozzád biztos visszajárnék!!!!!

sesame said...

Köszi az ajánlatot, de nem szeretném ilyen messzire küldeni, és a méretem most épp ingadozik, remélhetőleg egyre kisebb lesz.. (fogyózom, tudod fürdőruha szezon..),. Jobb úgy,ha ott vagyok,és rám igazítják. Gólyabálra szánom, addig még van pár hónap, és beáll valamilyen súly és méret is :)
Ha az illető , akit ajánlanál budapesti, és nem nagyon drága, akkor kérlek írd meg kicsoda :)
Köszönöm szépen!

Ledorka said...

Nekem sokkal jobban tetszik az új fazon. :) A profizmusodat csak csodálni tudom. :)

Cila Zzy said...

Hooops!
Nem látszik, hogy be van toldva, nagyon szépen megcsináltad. Az aljáért sírtam volna, de tudom, most ez a trendi... (Hosszú ruha párti vagyok... vagy voltam?!)

cskata said...

Aztamindenit!!!!!!!!
zseniális lett. Gondolom az aljából lett anyag a toldáshoz. vagy nem? eszméletlen profi lett.
én úgy vagyok a javítással,alakítással,h inkább varrok egy újat,minthogy nekiálljak bontogatni,toldani,szűkíteni. :S úgyh le a kalappal!!!!!! :)

Fércművek said...

Varázsló vagy! :)

Nóra said...

A legtöbben nem szeretünk alakítgatni, javítgatni, de hónapok óta figyelem, hogy Te mekkora örömmel csinálod ezt is. A kezed alól kikerült sikeres átalakítások nekem is kedvet csinálnak ahhoz, hogy régebbi, nem hordott ruháimmal is kezdjek valamit. :-)

Kathy said...

Sesame!
Sajnos a varronom :)) nem Budapesten lakik! De nagyon irigy vagyok a furdoruha szezonodra! :))

Hazisarkany!
Igen az aljabol keszitettem a toldalekokat! Koszi. :))

Lidercke!
Szep vidam es fiatal lett a rovid valtozata. :))

Cecilia!
En meg gondoltam, talan egy szoknyacska jol jonne az egyetlen lany unokamnak! :))

Cskata!
Egyre tobb alakitast vallalok, es azt sem bannam ha csak azzal foglalkoznek! Nagyon szeretem, kihivas. :))

Fercmuvek!
Koszi! :))

Nora!
Orulok neki hogy "segithetek" az alakitasokban! :)) Meglatod, mikor felveszed az "uj" ruhadat, egy kulonleges elegedettseg tolt majd el. :))

Tiffanylda said...

Ez az igazi kihívás! Gratulálok!
Én nem vagyok hosszú párti, de úgy jobban tetszett. Viszont unokapárti vagyok és akkor azt mondom, hogy minire is vehetted volna, legyen csak 2 helyes szoknyácska a kislány unokádnak!!!:)))