Saturday, July 3, 2010

In short now. Most meg roviden.

                                              In short now!




This little dress takes you from big fancy weddings to a cocktail party. The little bolero is just the right accessory for the cooler evenings. The colors are dark , strong and gorgeous. It  looks great on variety on completion and from blonds to brunettes. This little dress will definitely  stand out and make  a statement.















                                        Most meg roviden!


Ez a kis ruha  viselheto nagy elokelo eskuvokon, de tokeletesen megfelel egy koktel partyra is. A kis bolero a legjobb tartozek ehhez a ruhahoz, a huvosebb estekre. A szinek erosek, es sotetek de nagyon jol all egy barack szokenek is es a barnakon pedig kihivoan feltuno.



5 comments:

Tiffanylda said...

Ez még jobban tetszik!:) Egyszerűen csodás! Nagyon ügyes vagy, igazán!
A családnak is te varrsz??? Irigylem őket!:)

Erika said...

Nagyon szép és különleges.A bolerónak igazi hercegnői stílusa van. Nekem nagyon tetszik!!!!

Kathy said...

Ildi!
nekem az egesz csaladom vagy otthon el, vagy Mexikoban! De hidd el, magamnak sosem varrok, mindent boltban veszek. A lustasag nagy ur! :)))

Erika!
Ma varrtam egy zold ruhacskat, es annak is boleroja van, majd mutatom, nekem meg az tetszik nagyon.

Tiffanylda said...

Ismered azt a mondást, hogy a cipésznek meg nincs cipője...:)
Azért az jó, hogy így megszoktad a kinti életet! Én alkalmatlan lennék erre! Max.pár hónap! Mindig azon imádkozom, hogy a gyerekeim ne menjenek olyan messzire, hogy ne láthassam őket akkor, amikor én szeretném! Önző vagyok... De ha úgy alakulna, hogy ott találják meg a boldogságot, persze hogy nem tartanám vissza! Ma bizony sokan kimennek, mert ott találnak megélhetést, nyugalmat. Igazuk van!

Kathy said...

Ildi!
Tudod amikor en ide jottem nagyon fiatal voltam, es akkor meg a kaland vágy is tüzÖtt.Nekem meg itt kezdodott egy uj otthon, mivel mar regebb ota elek itt, mint valaha is Magyarorszagon. Szeretem az eletem, igaz a gyerekek szetrepultek a vilagban, de internetten minden nap latjuk egymast, es megszoktuk ezt az eletmodot. Szemelyesen evente ketszer megyunk mind a ket orszagba, es akkor megdögönyözzük az unokakat! :)) Nem azt mondom hogy nem lenne jobb tobbszor, de nagy szukseg a muszaly! :((