Friday, July 2, 2010

Again. Ismet.

                                              Again!




Like I had  promised  here is an other blue dress. It's the softest chiffon ever, and it falls just perfectly over the hips. Makes everyone   look skinnier, but it is very vibrant shade of blue .. Select the style that suits you and you will be the center of the the party.





                                                 Ismet!


Mint ahogy igertem  itt egy masik kek ruha. A legpuhabb  siffon anyag, megis gyonyoruen koruloleli a csipot. Mindenkit vekonyit, de ugyanakkor szep elenk  valtozata a kek szinnek. Valaszd ki a megfelelo stilust az alkatodhoz, es te leszel a kozeppont a partyn.




6 comments:

Erika said...

Az a felsőrész!! Nagyon jó! Gyönyörűt alkottál megint!!!!

Anonymous said...

A hangom is elmegy, olyan szépek a ruhák! Lily vagyok

Kathy said...

Erika!
Koszi szepen! :))

Lily!
Koszi,de mar teljesen elveszitettelek, minden rendben? :))

Tiffanylda said...

Nagyon gyönyörű!!! Gratulálok!
Keresem a megfelelő sítust, de nem találom!:( Hogy leszek így a party középpontja?:))

Kathy said...

Ildi!

Nagyon aranyos vagy!
Tudod en mindig ugy gondolok Rad, hogy Tiffanyu, vagy Csabaildi, ezert nem tudtam a multkor, hogy ki is irt. Bocsi. :))
A medalok nagyon jok. Nem is ertem mit nem szeretsz rajtuk, mert kozben szerintem meg irto aranyosak!:))

Tiffanylda said...

Köszönöm, kedves vagy!:) Én meg bonyolult, mert már 3 néven mennek a dolgok, tiffanyu és tiffanylda..., azon kívül Csaba Ildi vagyok!:))) Bocsi, ha bezavarok!:(
Megnézted a medálokat nagyban is? Ott jobban látni! Mindegy, elteszem..