Tuesday, July 13, 2010

Little green. Kis zoldike.

                                       

                                              Little green!




I just adore this little green dress. Have fun on the comfortable side, and the best accessory sometime is just athe big sexy smile with it. You can pull of that super tight mini dress without feeling like a party girl. The little jacket is a perfect cover up for your shoulders, for the cool evenings.

                                      Helenainson.com















                                            Kis zoldike!


Imadom ezt a kis zold ruhat. Csak lasd a  kenyelmes oldalat  az estenek amikor ezt a super szuk ruhat  hasznalod egy hatalmas szexi mosollyal kiegeszitve.Igaz egy kisse mini, de azert nem kell benne ugy erezni magad mint egy partyzo  kamasz. A kis zako hozza tokeletesen betakarja a vallaidat a huvosebb ejszakakon.


8 comments:

sesame said...

Nagyon jól néz ki, és a színe is szép :) ilyen anyagból a boltokban csak nagyon gusztustalan színűek szoktak lenni, borzalmas szabásmintával. Mondjuk ezt se venném fel, mert úgy néznék ki benne, mint egy kötözött sonka :D A kis kabátka meg különösen tetszik, mert a legtöbb szép ruhához nem adnak, aztán csak nézhet az ember, ha hűvösebb van, vagy tudja,hogy estig marad..

Kathy said...

Sesame!

Tudod mikor itt bejottek divatba ezek a ruhak, sokaig fel sem akartam oket probalni. De mikor egyszer megis ugy volt, legnagyobb meglepetesemre, kimondottan takarnak,es vekonyitanak. Majd ha egyszer latsz valahol, probald fel. Szerintem meg fog valtozni a velemenyed. :))

Erika said...

Csodás ez a ruha! De a ki kabát fazonja kimondottan tetszik.

Már én is izgulok!!!!!!

Aledi said...

Gyönyörű a ruha is, de ez a kis boleró hozzá telitalálat!

Anonymous said...

Ez az én színem!!!! Csak hát a fazon... Néhány évvel ezelőtt még minden további nélkül fölvehettem volna, de így a ?x után.... Ámbár még van egy bő évem a Nagyfiam esküvőjéig! Ki tudja?!! Kathy! Ez gyönyörű!!!

Kathy said...

Erika!
Nagyon orulok! :))))))))

Aledi!
A kis bolero nekem is nagyon tetszik.:)) Meg a legujabb kis Zsuzska! :))

Katalin!
Ha meg par evvel ezelott fel merted volna venni, akkor szerintem most is jol allna még rajtad. :))
Koszontelek, jo hogy jottel!

Anonymous said...

Kathy! Föl is venném-veszem, ha az a bizonyos 6-8kg plusz lemenne! De, mondom: még van rá 14hónapom! Hátha...

Kathy said...

Katalin!
Biztos sikerulni fog, szoritok nagyon! :))Bar csak annyit kellene nekem fogyni!:((