Thursday, July 15, 2010

Award. Dij.

                                       


                                                Award!

My Hungarian  blog-friends    Nora     and      Erika    send me this award,  and I would love to thank them for their kindness!
I have to send this to seven blogger, and also have to list seven   things about me, what very few person knows.

So here we go!

1. I have to have sugar every day. :))
2.Few years back, I raced motorcycles. :))
3.I would love to have one of my 5 grandchild with me each day. :((
4 Like to work in my garden.
5.I was the  typical Tom boy  and black ship in my family.
6. Love  shopping, and find new-old things in the flee-market
7. Love to entertain, and having pool parties!

Now, I have to send this reward  to seven blogger, who also have a creative blog.






                                                Dij!


Egy par   kedves   blog-baratok    Nora      es         Erika        kuldte nekem ezt a dijat, es tiszta szivbol koszonom kedvesseguket!
Az egesznek annyi a feltetele, hogy fel kell sorolni het kulonbozo dolgot magamrol, es szinten tovabbitani a dijat het blognak akik szerintem megerdemlik.

Na es akkor most probalok olyat irni akit nem mindenki tud.

1.Muszaly hogy cukrot egyek minden nap! :))
2. Par evvel ezelott meg versenyeztem gyorsasagi motorokat. :))
3.Szeretnem ha az ev minden napjan velem volna valamelyik unokam az 5 kozul.
4. Szeretek a kertben kapirgalni.
5. En voltam az igazi fius lany es a fekete barany  a csaladban. :))
6.  Imadok vasarolni es a piacon durni.
7. Szeretek kerti partikat rendezni.

Most viszont tovabbitani szeretnem  het blogosnak ezt a dijat!


                                     1.Erika.
                                     2. Lidercke.
                                     3.Eszter from wondrlanding
                                     4.Moni from hendimedi
                                     5. Aledi
                                     6.Ildi from tiffanyu
                                     7.Delka


9 comments:

sesame said...

Gratulálok a díjhoz! :)(cukor minden nap?! enye :) )

Erika said...

Nézzél be hozzám! Van a számodra egy meglepim!!!

Kathy said...

Sesame!

Juuuj nagyon szegyenlem magam! Meg a szep ruhakat is kepes vagyok feladni, csak cukor legyen keznel! :)))

Erikam!
Koszi!!!!!!!!!:))))))))))))))))))

Ledorka said...

Köszönöm szépem. :) Gyorsasági motorversenyző?! Ejha! :D Tényleg nem gondoltam volna. :)

Aledi said...

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál.
Ami az édességet illeti, sajnos én is így vagyok vele (inkább kihagyom magát az ebédet, mint a desszertet), de, hogy motorversenyző! :)

Móni said...

Gratulálok a díjhoz, és nagyon örülök, hogy rám is gondoltál. Ezt a díjat én már megkaptam, ezért nem viszem tovább, ha nem baj.
Nahát, motorversenyző, nagyon jó! Rettentő bátor vagy!

Tiffanylda said...

Gratulálok a díjadhoz és köszönöm, hogy én is a kiválasztottak között lehetek! Tök jó ez a motorversenyzés, le a kalappal!Élvezetes lehetett, nem is értem, hogy miért hagytad abba? Én sokáig vívtam!:) Még a török időkben!:)))
A díjat továbbítom, amint megtanítja valaki, hogy kell...:(
Lányok, hogy kell??? Kezdő vagyok!:( Illetve ügyetlen...

Kathy said...

Ez nagyon jo lanyok! Mindenkit meg tudtam lepni egy kicsit a motorozassal! Hi hi. Batorsagnak regen vege, mivel a gyerekeim kezdenek oregedni! :)) En nem, csak Ök.

Ildi! En sem vagyok valami ugyes a gep teren, de en csak egyszeruen lemasolom a kepet. A bal billentyuvel a kep felett kattintok, majd huzom lefele a kis nyilamat folyamatosan, es mire a kep aljara erek ott elengedem a billentyut es a kep ki lesz jegyezve. Majd a nyilat rahelyezem a kijelolt kepre ismet es kattintok a jobb billentyuvel, es ott a masolasra kattintok. Majd megyek es keszitem az uj post-ot, Ott beillesztem azt az uj post-ba, ugy hogy eloszor kattintok a bal billentyuvel egyet egy helyre ahova szeretnem az tenni. Mikor az megvan, akkor kattintok oda ismet egyet de most meg a jobb billentyuvel, es ott a paste-re kattintok, es mar is megjelenik a kep!
Remelem eleg erthetoen irtam, ha nem szolj legyszi.:))

Tiffanylda said...

Megoldottam, köszi! Valamilyen lett, lényeg, hogy ott van!:)