Sunday, February 27, 2011

Top. Felso.




Last night we had an other snow fall! The scenery is just beautiful, with the heavy snow sitting on the tree branches, and the ice flowers are growing and slowly melting away on the windows. But we are all suffering from cabin fever at this time of the year. Next to my machines the spring is arriving every day with more and more fores. Look at this pretty little top! The colors are still winter colors, but the shine on the sequences are remind us of the sunshine!




    


                                       Felso!



Az ejszaka nalunk ismet hovihar volt. Viszont a taj az gyonyoru amint a nehez ho ul es huzza a fa agait, az ablakon lassan jegviragok nyilnak, majd folynak el. De a tel ennek a feleben mar nem szeretunk bent lenni, vagyakozunk ki a szabadba.A varrogep mellett a tavasz minden nap nagyobb es nagyobb erovel torekedik elore. Nezzetek meg ezt az aranyos kis felsot! A szineiben meg mindig teli szinek, de a flitterek csillogasa mar erosen idezik a nap sugarait!
 
 
 

6 comments:

erikastyle said...

Nagyon tetszik! :) Nem vagyok oda a flitterekért, de ebben a formában és színekben nagyon jó! :)
Puszi! E.

Hegemony77 said...

Én sem vagyok oda a flitterekért, de ez nekem is tetszik. Nagyon jó a színe-mintája!

Bea said...

Nekem nincs bajom a flitterrel (azon kívül, hogy erősít....és ezért nem igazán hordanám....), de a felső nagyon klassz lett!:))))))

Tiffanylda said...

Flittermenetesen látom magamon, kb.28 fokban!:)

Kathy said...

Koszi Lanyok!
En meg majd mindig hattal allok mindenkinek, mert nekem meg a hatulja tetszik a legjobban! :))

TiffanyIda, hogy Te engem mindig megnevettetsz!!!!!:))

Mosolyrend Évi :) said...

Én imádom a flittereket! .) Sportolóként a fény s a "csillogás" megszokott dolog volt akkoriban ...
Hétköznap nem viseltem :)
Szépséges és dekoratív!