Thursday, April 29, 2010

Beige.

                                       

                                                   Beige!






This little dress is truly beautiful.  A very classic style, could be worn in a  wide color palette . The sensitive beading its a timeless statement. The silhouette and the satin fabric right in style for the current times .Paired with a pair of strappy sandals and beautiful  flowers, this color  is different and chic.

                                   www.Chamonixbride.com
















                                               Beige!


Ez a ruha tenyleg  nagyon szep. Klasszikus stilus, minden szinben hasznalhato, erzeki szep kis gyongyozes rajta idotlenul vegtelen. A formaja es a szaten anyag megis visszahozza a jelenbe, parositva egy kis szandallal, viraggal, es ez a szin nagyon divatos is hozza.

                                      www.Chamonixbride.com


4 comments:

Ledorka said...

Már többször hittem, hogy ennél szebbet már nem láthatok, aztán tudod überelni. :)) Most ez a kedvencem.

Kathy said...

Lidercke!

Nekem is az egyik kedvencem. Pedig mindig azt hittem, hogy egy beige ruha hogy is nezhetne ki jol? Van benne egy kis rozsaszin, es igy a szine csodalatosan finom, egyszeru es megis elegans.

Anonymous said...

Már láttam nagyon sok munkád,de egyszerűen nem lehet eldönteni melyik szebb a másiknál!Minden ruha a szekrényembe kívánkozik,de ez a ruha az,amire egy hatalmas kitüntetést érdemelsz!
Gabi

Anonymous said...

Szia!
Csak ámulok,bámulok ennyi gyönyörűség láttán!Varrónő vagyok én is,és látom,hogy micsoda szabásvonalak vannak némelyik ruhadarabon!Bár én tudnék ennyire,mint Te! Ez a ruha pedig szerelem első látásra,ha a férjem úgy döntene,hogy újra elvenne,ezt venném fel!Semmi mást!
Kívánok még sok sok egészséget,és várom a csodás új darabokat!
Bea-Szfvárról-
Véletlenül nem Mórról mentél ki?