Monday, February 13, 2012

PIF jatek.

                                     
                                       

Erikanal talaltam ra erre a jatekra, rogton besoroltam a jelentkezok koze.


A szabályok:
1. Bárki játszat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél, hogy jelentkezik a játékra 
általam ( kézzel ) készített ajándékot kap az elkövetkező egy évben (365 nap a határidő).
3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem!!


Kivancsi vagyok, hogy meg lesz e a 3 jelentkezo. Van ra eleg ido, de en mar  is tervezem mi legyen a meglepetes. :))

4 comments:

sesame said...

Hát, én már kaptam tőled 2 szépséget is, na meg a világ túlsó felén vagyok, de ha nem csap le rá hirtelen más, akkor jelentkezem! :)Én is meghirdettem már a pif játékot, de még nem jelentkeztek..akár te is jöhetsz hozzám! :)

Kathy said...

Koszi Sesame! Egeszen le voltam torve, mar azt hittem senki nem fog jonni.:))

Johanna said...

Én is szívesen jelentkeznék, ha még lehet. Bár egyszer nagyot csalódtam ebben a játékban. Remélem, most jó lesz :)

Kathy said...

Johanna!
Szivesen latlak, es igazan orulok, hogy jottel!:))