Thursday, January 27, 2011

Just different. Kis kulonlegesseg.






Something wonderfully different about this setup. Beads at the shoulders provides a little sparkle, the fabric is light and feminine and the color is just spectacular. Styles of the dress gives a taller leaner look. But did you noticed the whole dress is animal print?







Kis kulonlegesseg!




Valami kulonlegesen eltero van ebben a ruhaban. A gyongyok a vallreszen megadjak a kis csillogast, az anyag konnyu es noies raadasul a szine valami csodalatos. Szabasa, stilusa magasit es vekonyit is ugyanakkor. De eszrevetted hogy az egesz ruha allatmintas?




6 comments:

MrsSame said...

Dögös ruci! Nagyon bejön! :D

Bea said...

Szépséges, első látásra nem vettem észre, hogy állatmintás. Nagyon diszkrét, finom minta.

Erika said...

Fenséges! Most ez nekem úgy tűnik, hogy igen magas hölgynek készült. Vagy csak optikai csalódás?:))

Csipkerózsika said...

Éjkirálynő, ez jutott eszembe mikor megláttam, gyönyörű..:)

Tiffanylda said...

Nagyon elegáns, finom ruha! Én még most sem látom, hogy milyen állat van rajta, de mindegy is, mert pazar!:) Igen, az éjkirálynő megnevezés találó nagyon!

Kathy said...

Koszi mindenkinek!

Igen egy nagyon magas nöcie! Jéééééé nekem fel sem tunt, de tenyleg olyan éjkiralynös! :))