Wednesday, December 26, 2012

Panties. Bugyik.



I had ordered these custom made panties about a month ago, from a blog called     http://http://szinekesformak.blogspot.com//
 The lady's name is Borga, and she is a self thought sewer. The cleanliness, and perfection of her work is very impressive. I can recommend her from the bottom of my heart. Go and check out what she makes, and follow her for the coming years. You wont regret it. :)
I would like to thank you again Borga for the fast and beautiful work,   I had received from you. Thank you!




Ezeket a meretre keszitett  bugyikat rendeltem kb egy honapja a  http://szinekesformak.blogspot.com/ blogrol. A holgyike neve Borga, akit mar biztosan sokat ismertek. O sajat magatol tanult meg varrni, ami mar magaban is szep eredmeny.De ennek tetejeben a munkaja  tokeletesen  eltisztazott, minden varras egyenes es gyonyoruen kidolgozott. Oszinten megmondom, leesett az allam mikor megkaptam a kesz arut. Tiszta szivemmel ajanlom mindenkinek. Latogassatok be hozza, es biztos vagyok benne, ismetelten vissza fogtok hozza "jarni" .  Nem fogjatok megbanni! :)
Ezuttel szeretnem megkoszonni megegyszer  Borga a gyors es gyonyoru munkadat! :) Koszonom szepen!


4 comments:

MrsYarnart said...

szép kis apróságok :) megnéztem borga blogját, tényleg érdemes ott körülnézni!

Kathy said...

Ugye ugye? Mondtam en. :)

Borga said...

Kathy,nagyon szívesen!Örülök,hogy tetszenek,és én köszönöm szépen a kedves szavakat!!!

Erika said...

Tényleg jók ez a bugyik.
Nekem is tetszenek Borga munkái.