Monday, December 6, 2010

Animalprint coat. Allatmintas kabat.











Just to make sure no one will forget about my love for the animal print garments. :)) For a change, this is my own coat, and I am totally in love with it. The only thing I can't decide, if I should keep the strap with the bottons in the back, or not? Girls, what do you think? Heeeeeeeeeeeeeelp! :)))












Allatmintas kabat!




Csak is azert hogy el ne felejtsetek mennyire szeretem az allatmintas ruhadarabokat. :)) Ez kivetelesen a sajat kabatom, es valosaggal szerelmes vagyok bele. Az egyetlen dolgot nem tudom eldonteni, hogy meghagyjam rajta a pantot hatul a gombokkal, vagy vegyem le? Lanyok, Ti mit gondoltok? Segitseeeeeeeeeeeg! :))))









11 comments:

Marianna said...

Nem bírom tovább:) Nem vagyok egy nagyon írogató, de ezt nem lehet szó nélkül hagyni! Tudom a varrás a mindened, de kedves Kathy te mikor alszol? Nagyon szépek a ruháid.

Erika said...

Aszta mindenit!:)))
Szuper kiskabát.

Nem tudom, de én lehet, hogy levenném a pántot. "A" fazonú kabát?

Kisné Gabi said...

Le a gombokkal!!!!!!!!!!!

Kathy said...

BN Marianna!
Alltalaban ejszaka alszom! :))))))
Koszonom kedves medjegyzesed, es koszontelek nalam!:))

Erikam!
Az eleje kisse A-vonalu, de a hatuljan ha kinagyitod az utolso kepet (ketszer is) akkor lathato, hogy a pantoktol lefele a gombok alatt hajtasok vannak amik kovetik a kabatot le az aljaig. Ezert van a pant hatul ------ rafogom! :)))

Gabikam!
De ugye csak hatul vegyem le a gombokat, vagy a pantot is? :)))))))))))))))

Kisné Gabi said...

a pánt maradhat,de a gombok hátul még mindig nem tetszenek!!!!!!!!
:D

Tiffanylda said...

Kell oda az a pánt? Nem értek hozzá, de akkor nem lenne gond a gomb kérdés!:))))

Kathy said...

Gabokam!
Hat nem is tudom mi legyen ezzel a gomb kerdessel! :))

Ildi!
Nahat ez az ! En is ezt kerdezem, hogy kell oda az a pant a gombokkal vagy sem? Mi legyen? :))

Tiffanylda said...

Szerintem nem kell!!!

Ramimami said...

Jajj, basszus! Azt hittem először, hogy az az eleje. El is csodálkoztam, hogy kell ez a gomb oda melltájékra???? Aztán rájöttem, hogy az a háta. Pánt maradhat, de a gomb repüljön.(szerintem)
Nekm mondjuk nagyon furi ez a pink gomb a kabáton. Valahogy idegen tőle. Lecserélném az összeset más színűre.

Kathy said...

Ildi es Ramimami!
Csak attol felek hogy akkor meg olyan snassz lesz az egesz, ha leveszem a pantot es a gombokat!
Na jo! Ti nyertetek----------- leveszem!:))

Tiffanylda said...

Próbáld meg valami sötétebb gombbal, pl. bordó? Vagy lehetne drapp, ill rozsda! Szerintem jobban menne hozzá! Vagy éppen ettől lett "ütős", hogy piros /pink? Nem értek hozzá...