Wednesday, May 26, 2010

Big job. Nagy munka.

                                   

                                                 Big job!




I had an other big job in the last couple of days.A girl fall in love with this dress, but there was not enough time to order her size. Again  she needed this dress to be at least 5 sizes  bigger, but  there is never fabric in the sides, or any other places to let that out..



                                         Nagy munka!

Volt egy masik nagy munkam az elmult napokban. Ennek a lanynak nagyon megtetszett ez a ruha, de nem volt eleg ido ahhoz hogy rendeljenek neki egy nagyobb meretet. Neki is szuksege lett volna legalabb 5 szammal nagyobbra, es egyebkent soha nincs eleg anyag  az oldalaban, hogy azt ki lehessen engedni.




I ripped  the dress apart, took the waist band out and bought new material to make a new rushing again from a similar fabric.












Kivettem a derekreszt, majd vasaroltam hozza hasonlo anyagot, abbol keszitettem el az uj behuzott derekat.








In order to put the waist back under the bust, I had  to re lease  all the pleats in it to make it as big as the waist is now.Let out the sides of the skirt  for all the max width I needed. Shortened the skirt from the top, this way the waist and the hip got bigger.
    The original measurement before, and the measurement now.
                                          1 " = 2.48 cm


 

Ahhoz hogy vissza tudjam tenni az uj derekat a helyere, eloszor a mell reszen  ki kellett engedni a behuzasokat, Majd a szoknya oldalait kiengedtem, hogy meglegyen a maximalis szelessege a ruhanak, es a derekanal megroviditettem. Igy az egesznak a szelessege joval megbovult,  megkaptam azt a meretet amire szuksegem volt.
Itt az eredeti meret a munka elott, es utan.
A meret incs-ben lathato 1 incs = 2.48 cm




11 comments:

Aledi said...

Hú, nagyon ügyesen megoldottad. Gyönyörű ez a ruha!

Erika said...

Kata!
Ez tényleg nagy munka volt! Gyönyörű lett az egész ruha. Nagyon tetszik, ahogy szépen elterül az alja.
Mese szép!!!

Móni said...

Tényleg gyönyörű! Én még mindig nem értem, hogyan bővült ki a szoknyarész...

BCili said...

Hihetetlen számomra, hogy ilyen nagy méretbeli különbséggel megvesznek ruhát. Csodát tettél vele mert gyönyörű volt és az is maradt!

Nóra said...

Atyaég, miket meg nem csinálsz?! Szerintem senki nem vállalta volna ezt el, hogy 5 méretet növeljen, alapjaira bontson egy kész ruhát. Pedig biztos sokat lehet ezekből is tanulni.
Nagyon ügyes vagy!

Kathy said...

Aledi!
Nekem a szep tiszta szinek nagyon tetszenek benne.

Erika!
Raadasul gyonyoruen lebeg , pedig sulyos selyem.

Moni!
Mikor lebontottam a szoknyat a ruharol, annak a dereka 40 cm volt. De ahony bovul a szoknya lefele a csipore, ugy szelesedik. Igaz? Na most ha a csiponel el vagod a szoknyat, akkor az eredeti csipo szelesseg fog a derek helyere kerulni, ami mar eleve szelesebb, mint az eredeti derek. Plusz az a kicsi kis varras szelesseg ami az oldalaban volt, kiengedtem, igy pont megkaptam a meretet amire szuksegem volt.
En meg a nemezelest nem ertem, de nagyon tetszik! :))

BCili!
Nagyon erdekesek az emberek! Nekem is sokszor csak leesik az allam . :)) Koszi!

Nora!
Megint csak ismetlem magam, de nagyon szeretek ilyet csinalni!:))
Koszi szepen!

Atkáriné Terike said...

Mese szép! Csodákra vagy képes! Mindíg csodállak!
Puszi

Kathy said...

Koszi Terike!

Maimoni said...

Kathy, ez gyönyörű... Nagyon-nagyon ügyes vagy, mindig leesik az állam, amikor idejövök...

Kathy said...

Maimoni!
Koszonom szepen! :))

vadcic said...

Erre egy szót tudok mondani(az eddig használt szuperlativuszok mellet):Állat!