Tuesday, May 1, 2012

Navy prom. Sotetkek bali



Lots of techniques comes together on this one dress.  Rushing , beading and the skirt is a wonderful newer unusual fabric, embroidered with ribbon.



 Tobb kulonbozo technika  mutatkozik be ezen az egy ruhan. Rakasok az elejen,  gyongyozes a derekan, na es az ujabb-fele anyag ami szallag himzessel keszult.



Mar olyan regota szeretnem megkerdezni,  tudja e valaki, mi a szakkifejezes magyarul a rushing-ra?  Mikor en eljottem otthonrol, akkor meg nem volt  ilyen, igy nem tudom hogy van az leforditva. :)) Halas koszonet elore is!



5 comments:

a Matula ikrek said...

Igazán látványos ruha!

Húzott, összehúzott, ráncolt, én ezekkel fordítanám a rushing-ot. :o)

Hegemony77 said...

Ez csodaszép! És kék!
Én is a ráncolt, húzott, fodrozottra tippelnék.

Erika said...

Virág-tenger. :)
Gyönyörű ruha!! Harangvirághoz tudnál hasonlítani, olyan szép az állása.

Kathy said...

Koszi Lanyok! Koszonom szepen a segitseget, igazan hasznos volt. Igazsag szerint en is igy szoktam irni, csak gondoltam van valami szak-szo-kifejezes, de lehet hogy rosszul gondoltam. :)))

Ledorka said...

Ez a szalaghímzéses rész ájulat... :))) Nagyon szép ruha ismét. :)