Thursday, October 27, 2011

Bridesmaid dress. Koszoruslanyi ruha.


 I am a little late today, but so many things are going wrong. First thing is, that we have this huge snow fall! And if the snow is not enough in October, we have ice and rain falling top of that from time to time.
But anyway, here is the bridesmaid dress what I had promised you yesterday. April had 11 bridesmaid, all of them worn the same dress.


Egy kicsit kesesben vagyok ma, de annyi minden tortenik korulottem. Eloszor is, nalunk hatalmas pelyhekben esik a ho mar orak ota. Ha a ho nem lenne eleg Oktoberben, akkor a tetejeben neha eso es jeg is felvaltja idonkent.
De itt van a koszoruslanyi ruha amit beigertem tegnap. April-nak osszesen 11 koszoruslanya volt, es mind ugyan ilyen ruhat hasznalt.

4 comments:

Nóra said...

Ó, az első havazás olyan gyönyörű minden évben!
Ez a ruha is nagyon csini és elegáns, szóval jó helyen vagy! :-)

sesame said...

Nagyon szép lett! Nálunk még nem esett, csak a Kékes-tető környékén. És még mindig várom az e-mailt tőled! :)

Kisné Gabi said...

hát a ruha nekem tetszik, de a havazásra az unokáid stipi-stopiznak :D indítom őket jó??? :D

Erika said...

Gyönyörűek lehettek a lányok, ebben a ruhában.

A havazást, most én sem bánnám. Kitisztítaná a levegőt.