Wednesday, December 15, 2010

Dress with bolero. Ruha boleroval.




Combination of charm and sophisticated elegance what you deserve. Helps to provide memories, adds a breathtaking romantic element to any special event, that will last for a lifetime.























Ruha boleroval!



Varazslatos kevereke a bajos, kifinomult elegancianak amit minden keppen megerdemelsz!
Hozzajarul ahhoz hogy gyonyoru emlekeket szerezz magadnak , egy lelegzet-elallitoan romantikus talalkozon, amire egy eleten at emlekezni fogsz.





















4 comments:

Anonymous said...

Megnéztem a ruhádat és legyalogoltam a 60percemet... és már elkezdtem kocogni is... csak szépen lassan, mert tegnap fájdogált a térdem. De lesz nekem még 44-es ruhám:-)

Kathy said...

Kreaholic!
Meginvitaltal engem is! Miota olvasom hogy gyalogolsz, en is raszantam magam megint.Fel ora reggel, fel ora este. :)))

Erika said...

Nagyon tetszik a boleró, különösen a magasított nyakrész!!!

Kathy said...

Erikam!
En is imadom az ilyet, nagyon klasszikus. :))