Thursday, September 9, 2010

Spiderweb. Pokhalo.

                                          

                                             Spiderweb!






The back of this dress produce an affect of a spiderweb. But if you look at it closely, it's far away from that.


                                          Helenainson.com






                                               Pokhalo !



A hatulja ennek a ruhanak elso pillantasraolyan mintha pokhalo lenne. De ha kozelebbrol megnezed egeszen mas!








9 comments:

Monaline said...

Már maga a csavarás is tetszik benne,a pókhálós résztől fenomenális lett!:)

Jutka said...

Gyönyörű, szép és ötletes!
Nagyon irigylem akik tudnak ilyen szépségeket varrni!

Cila Zzy said...

Hűűűűű... tutti... nőcis... szexis... hjaaaj...

Aledi said...

Nagyon szép, és igazán csinos az a csavarás.

Tiffanylda said...

Nagyon tetszik. A pókháló igencsak extra! Na és a csavarás!:))Ez igen!

Csipkerózsika said...

Egy régebbi burdában van hasonló csavart megoldás..sokat szemezgettem vele,de azt sose került rá sor,pedig annyira mutatós..:)A csipkebetét is nagyon szimpi,kevesebbet mutat ,még is sexisebb így ruha..:))

Erika said...

Komoly, elegáns ruha. A csipkerész nagyon tetszik. Illik hozzá!

Kathy said...

Koszi Lanyok! Azt hittem majd a csipkebetet fog tetszeni, de tevedtem, mert mindenkinek a csavaras a kedvence. Nem is gondoltam volna!!! :)))
Egyebkent nem egy ordongos dolog a csavaras, fogjal hozza Csipkerozsika!

sesame said...

Nagyon szép, különleges darab! Remekül mutatna rajtam ;)